Zikir Munajat Untuk Hilangkan Stress dan Tenangkan Hati

14.2.16

Assalamualaikum semua.

Islam ini agama yang indah, agama yang mudah, agama yang sempurna.
Setiap permasalahan pasti ada penyelesaiannya, setiap penyakit pasti ada penawarnya, kecuali mati.


Bila kita susah hati, bila kita tidak sihat, ingatlah satu perkara, dekatkan diri dengan Allah SWT, kerana dia yang menciptakan kita, dia yang Maha Mengetahui setiap satu benda tentang kita.

Kalau korang stress, hati tak tenang, cuba amalkan zikir munajat ini.



Kat Youtube sebenarnya banyak sumber-sumber untuk selawat, zikir, doa dan macam-macam lagi.
Macam yang aku buat selalu, aku play je zikir-zikir dan doa ni waktu nak tidur. Hehehe. Lama kelamaan jiwa dan hati kita akan tenang, tanpa sedar hati kita akan mengikut setiap bibit zikir dan akan terbiasa, insyaAllah.

Sekian daripada saya, selamat beramal! :D

You Might Also Like

3 komen

  1. dgn hanya mengingati Allah, hati menjadi tenang :)

    terima kasih share zikir munajat tu, memang tenang je rasa. kalau sya pulak, sya suka dgr bacaan juz amma drpd thoha al junayd sambil baca makna sekali. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks for comment and share.. nanti try dengar.. ;)

      Delete
  2. semoga hati kita sentiasa tenang :-)

    ReplyDelete

Komen kalau korang manusia!

Like us on Facebook